نساجی صفر - پرسپولیس چهار/ قهرمانی هشتم پرسپولیس در قائمشهر/ نساجی، تار و پود مقاومت نداشت

نساجی صفر - پرسپولیس چهار/  قهرمانی هشتم پرسپولیس در قائمشهر/ نساجی، تار و پود مقاومت نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته سی‌ام لیگ برتر، پرسپولیس برابر نساجی به پیروزی ۴ بر صفر رسید و برای هشتمین بار قهرمان لیگ برتر شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در جریان هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

با پیروزی سه تیم بالای جدول در هفته آخر، پرسپولیس با ۶۶ امتیاز، سپاهان با ۶۵ امتیاز و استقلال با ۶۲ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

 هفته سی‌ام لیگ برتر

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

گروه داوری: بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، فرهاد مروجی، روح اله شریفی/ ناظر: ابوطالب طاهریان

کارت زرد: مهرداد عبدی (۲ کارت زرد)، سینا زامهران (۲ کارت زرد) علی شجاعی از نساجی، سروش رفیعی برای پرسپولیس

کارت قرمز: مهرداد عبدی در دقیقه ۱۵ و سینا زامهران در دقیقه ۸۵

گل:  علی نعمتی(۲) و سعید صادقی(۲۸)، سروش رفیعی(۷۵)، میلاد سرلک(۷۸) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند (۸۵- احمد گوهریدانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، مهدی ترابی و گئورگی گولسیانی و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سید علیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی (۶۶- احسان قهاری)، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی (۴۶- کریم اسلامیایوب کلانتری (۶۶- ایوب داوران)، فرزاد زامهران، علی شجاعی (۴۶- اکبر صادقی) و رضا جعفری.

سرمربی: کارلوس انرخوس هرناندس

حواشی و اتفاقات این بازی را به صورت لحظه به لحظه می‌توانید از اینجا ملاحظه کنید:

گل اول پرسپولیس به نساجی (علی نعمتی)

دقیقه 1: پرسپولیس پشت محوطه هجده قدم نساجی صاحب ضربه ایستگاهی شد. پاس بلند ترابی از این ضربه با دخالت و اشتباه حامد شیری کاپیتان نساجی به علی نعمتی رمدافع پرسپولیس سید و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق و محکم دروازه نساجی را خیلی زود باز کرد.

دقیقه 15: مهرداد عبدی مدافع تیم نساجی  پس از خطا روی وحید امیری  با دریافت دومین کارت زرد اخراج شد.

 دقیقه ۱۷: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس از سمت چپ با ارسال مهدی ترابی به پشت محوطه جریمه همراه بود که شوت دانیال اسماعیلی‌فر بد اختلاف زیادی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: شوت عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه توسط علیرضا حقیقی مهار شد.

دقیقه ۲۲: شوت  سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه نساجی توسط علیرضا حقیقی دفع شد.

گل دوم پرسپولیس به نساجی (سعید صادقی)

دقیقه 28: با اشتباه علیرضا ابراهیمی مدافع نساجی، توپ به وحید امیری رسید و این بازیکن با پاس دقیق، سعید صادقی را صاحب موقعیت خوبی کرد تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه نساجی را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۳۰:  علی شجاعی پس از توپ گیری خوب از میلاد سرلک و پاس به رضا جعفری، مهاجم نساجی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما تکل به موقع گئورگی گولسیانی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۰: ضربه ایستگاهی بازیکنان نساجی با دخالت علیرضا بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۲: پاس میلاد سرلک در پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید، اما شوت را علیرضا حقیقی در اختیار قرار گرفت.

دقیقه ۴۴: ارسال سروش رفیعی در محوطه جریمه نساجی به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: پاس وحید امیری با اشتباه بازیکن نساجی مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با واکنش علیرضا حقیقی راهی کرنر شد.

دقیقه 58: ضربه سنگین عیسی آل‌کثیر با اختااف کمی از بالای دروازه نساجی و علیرضا حقیقی به بیرون رفت تا در ادامه حسرت یحیی گل‌محمدی را به همراه داشته باشد.

دقیقه ۶۵: شوت سعید صادقی پس از برخورد به مدافعان نساجی  در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۶۶: اشتباه مدافع نساجی، وحید امیری را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما علیرضا ابراهیمی پیش از رسیدن توپ به مهاجم قرمزها در مقابل دروازه، این موقعیت را از حریف سلب کرد.

گل سوم پرسپولیس به نساجی (ضربه زیبای سروش رفیعی)

دقیقه 75: پاس سعید صادقی به میلاد سرلک رسید. این بازیکن پاس خوبی را برای سروش رفیعی فرستاد و بازیکن شماره 7 پرسپولیس با ضربه‌ای دقیق برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد.

گل چهارم پرسپولیس به نساجی (سوپرگل میلاد سرلک)

دقیقه 78: ضربه محکم و سرضرب میلاد سرلک به تور دروازه علیرضا حقیقی برخورد کرد تا چهارمین گل پرسپولیس در بازی با نساجی به ثمر برسد.

دقیقه ۸۲: فرزاد زامهران پس از برخورد با دانیال اسماعیلی‌فر با کارت زرد داور جریمه شد اما اعتراض او باعث شد تا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شود.

دقیقه ۸۷: توپ ارسالی توسط اکبر صادقی روی یک ضربه ایستگاهی با خروج احمد گوهری از دروازه همراه بود که در همین حین برخورد او با کریم اسلامی و علی نعمتی باعث مصدومیت این دو بازیکن شد.

7655