کنایه سنگین گزارشگر عرب به رئال مادرید: الحمدلله، ادرسون زنده است!

کنایه سنگین گزارشگر عرب به رئال مادرید: الحمدلله، ادرسون زنده است!

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشگر عرب در حین گزارش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی و در زمانی که ادرسون و جان استونز با همدیگر پاسکاری کردند، به شکل بیرحمانه ای تیم اسپانیایی را مسخره کرد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در شروع بازی عملکرد درخشانی مقابل رئال مادرید داشت و بازی را کاملا به شکل یکطرفه ای پیش برد که دبل برناردو سیلوا باعث شد تا رئال مادرید عملا حذف خود را قطعی بداند. بازیکن پرتغالی در دقیقه 23 با پاس طلایی کوین دی بروینه دروازه  کورتوا را باز کرد. دقایقی پس از این گل، ادرسون برای اولین بار در جریان بازی و در دقیقه 28 ، توپ را لمس کرد. دروازه بان منچسترسیتی توپ را از استونز گرفت که گزارشگر عرب بازی در این لحظه شوخی سنگینی با رئال مادرید داشت و گفت:" جان استونز، اوف! الحمدلله که بالاخره ادرسون را دیدیم. او زنده است! زنده است و به توپ ضربه می زند. درست همان جا ایستاده است!"

کنایه سنگین گزارشگر عرب به رئال مادرید با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه شده است. یک کاربر توییتری نوشته است:"استونز پاس به عقب به ادرسون داد و گزارشگر عرب گفت:"الحمدلله، بالاخره مطمئن شدیم که ادرسون درون زمین است." و دیگری نوشت:" گزارشگرهای عرب بهترین هستند." و دیگری نوشته است:" گزارشگری عربی سطح بالاتری دارد." و دیگری هم نوشته است:" گزارشگران عرب بهترین هستند."

4125