الهلال با کمک VAR از شکست گریخت

الهلال با کمک VAR از شکست گریخت

پایگاه خبری فوتبالی، دیدار مهم هفته بیست و هفتم لیگ حرفه ای فوتبال عربستان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، جدال«ال کلاسیکو» فوتبال عربستان در حالی به قضاوت "فرناندو رابالینی" از آرژانتین انجام شد که این مسابقه سومین رقایت این دو باشگاه پرطرفدار در فصل جاری بود و در دو بازی قبلی که یکی در لیگ و دیگری در جام حذفی انجام شده بود، الهلال برنده شده بود.
از نظر امتیازها در بالای جدول هم تیم النصر برای حفظ امیدهای خود به منظور رسیدن به قهرمانی، به امتیاز از دست دادن الاتحاد در این بازی چشم دوخته بود و الهلال هم نیم نگاهی به بهبود موقعیت خود داشت.

در این بازی مهم تیم الاتحاد شروعی طوفانی داشت و با دو گل "ایگور کورنادو" در دقیقه ۹ و "احمد بامسعود" در دقیقه ۳۰ از الهلال پیش افتاد.

درحالیکه خستگی و ناهماهنگی در بین بازیکنان الهلال مشهود بود اما این تیم از دقایق پایانی نیمه اول روند بهتری در زمین پیدا کرد.

در دقیقه ۴۱ ضربه سر "مصعب الجویر" بازیکن ۱۹ ساله الهلال را "مارسلو گروهی" از خط دروازه بیرون کشید اما این صحنه بحث برانگیز شد و بعد از گذشت چند دقیقه، کمک داور ویدئویی رای به گل شدن توپ داد.
در نیمه دوم تیم الهلال به دنبال گل تساوی و الاتحاد در فکر حفظ نتیجه بود. در دقیقه ۹۴ مسابقه در صحنه ای مشابه گل اول، "میشل دی اولیویرا" بازیکن برزیلی الهلال ضربه سر خود را روانه دروازه الاتحاد کرد که در واکنش اول دروازه بان حریف توپ را دفع کرد اما با بازبینی صحنه مشخص شد توپ از خط دروازه عبور کرده  است. بدین ترتیب الاتحاد بازی ۲ بر صفر برده را با تساوی عوض کرد و الهلال به لطف کمک داور ویدئویی از شکست گریخت.

در دیگر بازی سه شنبه شب تیم النصر با ضربه پنالتی "کریستیانو رونالدو"  و گل " اندرسون تالیسکا" با نتیجه ۲ بر صفر الطائی را شکست داد.

در جدول مسابقات الاتحاد با ۶۳ امتیاز صدرنشین است و النصر با ۶۰ امتیاز در تعقیب این تیم است. الشباب با ۵۳ و الهلال با ۵۰ امتیاز تیم های سوم و چهارم هستند.
در ادامه بازیهای هفته بیست وهفتم، روز چهارشنبه الشباب میزبان الوحده است و ابها با الاتفاق بازی خواهد کرد. تیم الهلال هم روز جمعه در بازی معوقه هفته بیست و ششم مهمان ضمک خواهد بود.


۱۹۷۹