مربی نفت مسجدسلیمان: اگر بازی‌ها ۲ هفته دیگر ادامه داشت، در لیگ برتر می‌ماندیم

مربی نفت مسجدسلیمان: اگر بازی‌ها ۲ هفته دیگر ادامه داشت، در لیگ برتر می‌ماندیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت‌: بازی فردا پایان کار ما در لیگ برتر است اما قول می دهم اگر بازی‌ها دو هفته دیگر پیدا می کرد، نتایج به صورت دیگر می شد.

به گزارش فوتبالی، مجتبی طاهری، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به دلیل اخراج ابراهیم اشکش، امروز در نشست خبری حاضر شده بود در خصوص بازی با ملوان، اظهار کرد: فردا آخرین بازی نفت در لیگ برتر است و ما بسیار از این موضوع ناراحت هستیم. همانطور که در پنج هفته گذشته بهترین عملکرد را داشتیم اکنون هم شرایط تیم خوب است.

وی ادامه داد: اگر داوران کمی با ما مهربان‌تر بودند شاید نتایج به صورت دیگر رقم می خورد. فردا با آمادگی کامل مقابل ملوان قرار می گیریم، هرچند مصدوم و محروم زیادی داریم اما آماده کسب سه امتیاز بازی هستیم. البته بازی فردا پایان کار ما در لیگ برتر است اما قول می دهم اگر بازی‌ها دو هفته دیگر پیدا می کرد، نتایج به صورت دیگر می شد و ما قطعا در لیگ باقی می ماندیم.

مربی تیم فوتبال مسجد سلیمان گفت: جا دارد از کادر فنی که امسال در نفت زحمت کشیدن تشکر کنم. از اشکش که تمام وجودش را برای نفت گذاشت و ساختاری درست کرد که هر تیمی از این پس با ترس روبروی ما بازی خواهد کرد.

2636