بازار سیاه برای بازی نساجی – پرسپولیس/ کف 500 هزار تومان، سقف خدا می داند!

بازار سیاه برای بازی نساجی – پرسپولیس/ کف 500 هزار تومان، سقف خدا می داند!

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته آخر مسابقات لیگ برتر، در قائمشهر و پیش از بازی نساجی- پرسپولیس شاهد آخرین متد در زمینه بلیت‌فروشی هستیم.

به گزارش فوتبالی، از روز گذشته که بلیت‌فروشی بازی نساجی و پرسپولیس از طریق سامانه شروع شد، بازار سیاه بلیت‌های این مسابقه هم به راه افتاده است.

طبق تصمیم برگزارکنندگان مسابقات لیگ برتر و هیات فوتبال استان مازندران، شش هزار بلیت برای این بازی فروخته خواهد شد که 10 درصد آن سهم هواداران پرسپولیس بوده است. نکته جالب اینکه بلیت این مسابقه در کمترین زمان ممکن نایاب شد.

روز گذشته که سامانه جهت بلیت فروشی باز شد، به دلیل تعداد بالای متقاضی سامانه از دسترس خارج شد. در ادامه و بعد از اینکه سایت بلیت‌فروشی دوباره بالا آمد، تمام 600 بلیت مربوط به هواداران پرسپولیس در کمتر از 7 دقیقه به فروش رفت.

البته که در بازار سیاه، بلیت این مسابقه به راحتی پیدا می‌شود منتهی برای خرید بلیت بازی فردا، کمترین هزینه از 500 هزار تومان شروع می شود و مطمئنا بالای یک میلیون تومان هم خواهد رسید. مشخص نیست شخص خریدار قادر خواهد بود این بازی را از نزدیک مشاهده کند یا نه.

به این نکته هم اشاره کنیم که باشگاه نساجی برای جلوگیری از فروش بلیت به هواداران پرسپولیس، شیوه جالبی را در نظر گرفته و تنها اجازه خرید را به هوادارانی داده که پیش از این حداقل یک بار با کد ملی خودشان بلیت تهیه کرده باشند اما این موضوع هم باعث نشد تا بازار سیاه برای فروش بلیت به راه نیفتد.

7655