شکایت ختافه از رئال مادرید: باید 3-0 بازنده اعلام شوند!

شکایت ختافه از رئال مادرید: باید 3-0 بازنده اعلام شوند!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ختافه در شکایتی رسمی به لالیگا خواستار آن شد تا شکست این تیم مقابل رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر، با پیروزی سه بر صفر تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، ختافه مدعی است که رئال مادرید در دقایق پایانی بازی شنبه گذشته مقابل ختافه در برنابئو از ترکیبی غیرقانونی استفاده کرده است. در حقیقت در  دقیقه 84 بازی، داور چهارم تابلوی تعویض را بالای سر برد تا مارکو اسنسیو از زمین خارج شود و جای خود را به آلوارو اودریوزولا بدهد. تنها چند لحظه پیش از این اتفاق، ادواردو کاماوینگا مصدوم شد و کادر فنی رئال از تیم داوری خواست که تعویض را تغییر بدهند و کاماوینگا به جای آسنسیو از زمین خارج شود.

آسنسیو از زمین خارج نشد و لب خط ماند و تعویض تغییر کرد. داور بازی نیز اجازه داد که تعویض تغییر کند. اما ختافه بر اساس قوانین مدعی است که با توجه به این که تابلوی تعویض بالا رفته، رئال مادرید حق نداشته که تعویض را تغییر بدهد و ماندن آسنسیو درون زمین غیرقانونی بوده است. به همین خاطر انها خواستار تغییر نتیجه به شکست سه بر صفر برای رئال مادرید شده اند.

در حال حاضر باشگاه  رئال مادرید نیز دفاعیه خود را به دست کمیته مسابقات رسانده است. اگر رئال بازنده اعلام شود، ختافه که در رتبه هجدهم جدول جای گرفته، شانس زیادی برای بقا در لالیگا خواهد داشت و به همین خاطر این سه امتیاز برای آنها خیلی مهم است.

برخی تصور می کنند که این پرونده با محروم کردن داور بازی به خاطر تخلفش بسته خواهد شد و البته برخی نیز مطمئن هستند که رئال مادرید بازنده اعلام می شود!

4125