بیرانوند از قائمشهر، کلین شیت می خواهد

بیرانوند از قائمشهر، کلین شیت می خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته آخر لیگ برای دروازه بان پرسپولیس اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که بسته ماندن دروازه او، تیمش را به قهرمانی نزدیک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، هفده کلین‌شیت از سوی بیرانوند، کلید موفقیت پرسپولیس در این فصل بوده است، اساسا از زمانی که بیرو دوباره به لیگ برتر برگشت، شانس قهرمانی قرمزها بیشتر و بیشتر شد، علیرضا در این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته و به خصوص روی بازی با پا تبحر عجیبی  پیدا کرده است، با این حال اعتماد به نفس این بازیکن٬ گاهی کمی بیشتر از حد مورد نیاز می‌شود.

اما علاوه بر نبرد قهرمانی در هفته سی‌ام یکی از نبردهای هفته آخر جنگ کلین شیت‌ها است که دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس امیدوار است آن را به خود اختصاص دهد. علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی تا این هفته از لیگ در 17 مسابقه دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند. هر دو  دروازه‌بان در نبرد پایانی به دنبال کلین‌شیت شماره 18 خواهند بود.

اگر هر دو سنگربان این هفته دروازه‌شان را بسته نگه دارند، عنوان بهترین دروازه‌بان فصل به صورت مشترک به هر دوی آنها خواهد رسید، موضوعی که قطعا بیرو از آن استقبال نخواهد کرد.

بیرانوند پیش از این سه بار دستکش طلایی لیگ برتر را کسب کرده بود و حالا در صورت چهارمین صدرنشینی، رکورددار دستکش طلایی لیگ ایران هم خواهد شد.

7655