پرسپولیس با سعید صادقی تمدید می کند

پرسپولیس با سعید صادقی تمدید می کند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تکنیکی پرسپولیس در آستانه تمدید قرارداد با قرمزها قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، سعید صادقی در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته با یک آمار فوق‌العاده (14 پاس گل و 7 گل زده) و در شرایطی که خواهان زیادی داشت به پرسپولیس پیوست تا قرمزها یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ بیست و یکم را جذب کنند.

با این حال اوضاع در ادامه راه آنچنان که باید برای این بازیکن پیش نرفت و دو مصدومیت پیاپی در فاصله کوتاه موجب شد تا وینگر قرمزها چندین هفته از ترکیب پرسپولیس دور باشد و سال را با مصدومیت به پایان ببرد.

سعید صادقی هم مثل ترابی در این فصل با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد و این باور وجود داشت که قرمزها بی‌جهت برای این بازیکن پول زیادی پرداخت کرده‌اند. سعید اما در بازگشت به ترکیب ثابت قرمزها  نشان داد که ارزش این خرید را داشته است.

 او که این چند هفته از مهره‌های موثر پرسپولیس بوده، مقابل تیم سابقش هم یک موفق به گلزنی شد.

حالا علاوه بر اینکه این بازیکن در فهرست خریدهای خوب این فصل لیگ برتر قرار دارد، اخبار غیررسمی حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس برای فصل آینده حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده‌اند تا بتوانند قرارداد مشروط سال دوم او را دائمی کرده و این بازیکن یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندگار شود.

گویا سعید صادقی هم به این تمدید چراغ سبز نشان داده است و باید دید تمدید قرارداد او با پرسپولیس چه زمانی قطعی و رسانه ای می شود.

7655