گزارش ایرنا/ راهکار خلق‌الساعه AFC برای جام باشگاه‌های فوتسال؛ باشگاه‌ها خودشان برگزار کنند

گزارش ایرنا/ راهکار خلق‌الساعه AFC برای جام باشگاه‌های فوتسال؛ باشگاه‌ها خودشان برگزار کنند

پایگاه خبری فوتبالی- کنفدراسیون فوتبال آسیا راهکاری عجیب برای برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری ایرنا،‌ پس از شیوع ویروس منحوس کرونا در سراسر دنیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا راحت‌ترین تصمیم را برای مسابقات خود اتخاذ کرده و به راحتی آنها را لغو می‌کرد. با این رویه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا سه سال برگزار نشد و هیچ تلاشی برای برگزاری این رقابت‌ها نشد.

این در حالی بود که همه‌گیری ویروس کرونا در سال گذشته به شدت کاهش پیدا کرد و بسیاری از رقابت‌ها در سراسر دنیا برگزار شد اما باز هم خبری از برگزاری جام باشگاه‌های آسیا نشد.

حالا گفته می‌شود که این رقابت‌ها برای بار چهارم لغو شده و باز هم خبری از برگزاری این رقابت‌ها نیست. البته پیش از این نیز اعلام شده بود که شاید این مسابقات به صورت منطقه‌ای برگزار شود.

اتفاق عجیب اینکه شنیده می‌شود کمیته فوتسال آسیا به کشورهای عضو کنفدراسیون اعلام کرده که می‌توانند با هزینه خود در منطقه خودشان جام باشگاه‌های آسیا را برگزار کنند. کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران نیز قرار است هفته آینده با تیم‌های مدعی در لیگ برتر در این خصوص جلسه‌ای برگزار کند.

حتی احتمال دارد این رقابت‌ها در جزیره کیش برگزار شود. با این اوصاف عدم برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در این سال قطعی است و این خبری بسیار ناامیدکننده برای فوتسال آسیاست.

2636