بارسلونا در فکر جمع کردن رفقای قدیمی دور هم با جذب مسی و نیمار!

بارسلونا در فکر جمع کردن رفقای قدیمی دور هم با جذب مسی و نیمار!


پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به فکر جمع کردن دوباره رفقای قدیمی کنار هم است.
به گزارش فوتبالی، باهم داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی چهارشنبه 27 اردیبهشت را مرور می‌کنیم :
لوئیس کامپوس مدیر باشگاه پاری سن ژرمن با نمایندگان هری کین مهاجم تیم تاتنهام دیدار کرده تا درباره احتمال انتقال او به تیم پاریسی مذاکره کنند. (Foot Mercato)
.
بارسلونا علاوه بر تلاش برای بازگرداندن مسی به نیوکمپ، خواهان جذب دوباره نیمار در این تابستان است. (Football Transfers)
.
کیلیان امباپه که یکی از خروجی های احتمالی پاری سن ژرمن در این تابستان است، در لیست رئال مادرید و در کنار آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن مونیخ و جود بلینگام هافبک بروسیا دورتموند قرار دارد. (Sky Sports)
.
منچستر یونایتد در حال نهایی کردن قرارداد کیم مین-جه دفاع وسط تیم ناپولی است و فقط بحث بر سر جزئیات قراداد باقی مانده است. (Il Mattino)
.
چلسی خواهان ستاره تیم ناپولی ویکتور اوسیمهن است و امید دارد تا علاقه تیم ایتالیایی به کریستین پولیسیچ بتواند هزینه جذب اوسیمهن را برای آن ها کاهش دهد. (Daily Mail)
.
خاوی سیمونز هافبک جوان تیم پی اس وی آیندهوون به تیم آرسنال پیشنهاد شده، در حالی که تیم پاری سن ژرمن بند بازخریدی در قرارداد این بازیکن هلندی قرار داده است. (Daily Mirror)
.
ممکن است رقابتی بین بارسلونا و آرسنال بر سر جذب رایگان گوندوغان هافبک سیتی در این تابستان شکل بگیرد در حالی که هر دو باشگاه آماده اند تا پیشنهادی بهتر از پیشنهاد تمدید یک ساله منچستر سیتی به این هافبک آلمانی ارائه دهند. (Sport Bild)


ترجمه از چیا فوادی


writer: Chia foadi