حسینی: می توانستیم بهتر عمل کنیم/ سرمربی «رانتی» نیستم!

حسینی: می توانستیم بهتر عمل کنیم/ سرمربی «رانتی» نیستم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان قبل از برگزاری آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال پرداخت و گفت: متاسفانه برخوردهایی که صورت گرفته باعث نابودی تیم های سازنده شد.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان گفت: با توجه به جایگاهی که داریم به این نتیجه رسیدیم که شانس را به جوانان بدهیم. امیدوارم بازی فردا برخلاف دو دیدار گذشته جوانمردانه باشد و بازیکنان ما بتوانند شایستگی خودشان را نجات دهند.

حسینی در مورد این که آیا به اهدافش در این فصل دست پیدا کرده است گفت: پیکان دو هدف را از نظر جدولی دنبال می کند. اول حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر و دوم تک رقمی شدن در جدول. ما متاسفانه نتوانستیم تک رقمی شویم اما توانستیم در این لیگ سخت و پرحاشیه سهمیه تهران را حفظ کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: هدف نهایی تیم ما بازیکن سازی است که امسال با فروش چند بازیکن بااستعداد درامد خوبی کسب کند. مدیریت تصمیم گرفته است این فصل چند بازیکن خوب را بفروشد. از این منظر به هدف مان رسیده ایم.

وی ادامه داد: می توانستیم بهتر عمل کنیم. تیم ما شایستگی کسب جایگاه بهتری را داشت اما خوش شانس نبودیم. در ۲۹ بازی عملکرد خوبی داشتیم.

حسینی افزود: پرسشی که مطرح می شود این است که از دل این لیگ چه خروجی درآمده است. اگر می خواهیم بازیکن جوان رو کنیم با این روش به جایی نمی رسیم. ما تیم های بازیکن ساز را از بین بردیم. شما اگر بخواهید باشگاه هایی مثل پیکان را له کنید، فوتبال ایران بازیکن سازی اش را از دست می دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: اگر جایگاه ثابتی نداشتیم با اتفاقات دو بازی گذشته از بین می رفتیم. عاجزانه از مسئولان تقاضا دارم فکر چنین تیم هایی باشند. سایپا به لیگ دسته اول سقوط کرده است، پاس نابود شد، بانک ملی و راه آهن و نفت هم از بین رفتند. اینها به فوتبال ایران کمک می کردند. امیدوارم این تیم ها دوباره برگردد.

مجتبی حسینی در ادامه گلایه هایش از شرایط فوتبال گفت: ضربه زدن به تیم های سازنده، ضربه زدن به جوانان این کشور است. این که ما بخواهیم از هر تیمی که پول دارد حمایت کنیم لطمه زدن به فوتبال ایران است.

وی در مورد مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال امید گفت: هیچ صحبت رسمی با من برای تیم امید صورت نگرفته است. این روش هم در دنیا بی سابقه است. هیچ جلسه و صحبتی با من نشده است. این که اسم من بیاید و بعد بروند با چند نفر دیگر هم صحبت کنند غیرحرفه ای است.

حسینی ادامه داد: من از سال ۸۸ مربیگری را به عنوان دستیار در لیگ دسته اول شروع کردم و بعد پله پله بالا آمده ام. سال اولی که سرمربی شدم با تیم ذوب آهن سهمیه آسیا را گرفتم اما کنارم گذاشتند. دوباره برگشتم لیگ یک و آمدم لیگ برتر. من آدم رانتی نیستم و به خاطر اسم کسی سرمربی نشده ام. اگر به اینجا رسیده ام به خاطر زحمات خودم و لطف خدا بوده.

وی در پایان گفت: هر جا بخواهم کار کنم باید با احترام با من رفتار کنند و خواسته هایم را بشنوند. این صحبت هایی که در مورد تیم امید مطرح شده در شان من نیست. کسی که کار بلد است نیاز به رانت ندارد.

2636