پلی‌آف NBA/ هیولای صربستانی، ترمز پادشاه را کشید

پلی‌آف NBA/ هیولای صربستانی، ترمز پادشاه را کشید

پایگاه خبری فوتبالی - دنور ناگتس با ارائه یک عملکرد بی نقص، با نتیجه 132-126 مقابل لس آنجلس لیکرز به پیروزی رسید تا در اولین بازی فینال کنفرانس غرب جلو بیافتد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 4 بامداد به وقت تهران، تیم‌های دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز اولین بازی فینال کنفرانس غرب را به میزبانی دنور برگزار کردند. ناگتس با پیروزی مقابل مینسوتا تیمبرولوز و فینیکس سانز به این مرحله رسیده بود و البته لس آنجلس لیکرز با پیروزی مقابل تیم سید 2 ممفیس گریزلیز و مدافع عنوان قهرمانی، گلدن استیت وریرز، جواز حضور در فینال کنفرانس غرب را کسب کرده بود. 

دنور ناگتس در نیمه اول، کاملاً بر لیکرز چیره شده بود. نیکولا یوکیچ و جمال ماری هر بلایی که دوست داشتند سر دفاع لیکرز آوردند تا پس از دو کوارتر اول، بازی 72-54 به سود ناگتس به پایان برسد. اما در کوارتر سوم لیکرز به خودش آمد و توانست با نتیجه 38-34 پیروز شود، اما هنوز اختلاف بسیار زیاد بود تا اینکه در کوارتر چهارم، آن‌ها با درخشش آنتونی دیویس و آستین ریوز حتی در مقطعی از بازی توانستند اختلاف را به 3 امتیاز کاهش دهند، اما در نهایت این ناگتس بود که با پیروزی 132-126 اولین برد سری را به دست آورد. یوکیچ با 34 امتیاز، 21 ریباند و 14 اسیست بهترین بازیکن تیمش بود و البته نباید از عملکرد 40 امتیازی آنتونی دیویس نیز به سادگی گذشت.

4416