صحبت‌های سرمربی میلان پس از ناکامی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

صحبت‌های سرمربی میلان پس از ناکامی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان به ناامیدی‌اش پس از حذف از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب، تیم‌های اینتر و میلان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم جوزپه مه‌آتزا برگزار کردند که در نهایت، نراتزوری با تک لوتارو مارتینز با نتیجه یک بر صفر برنده شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد و بعد از 13 سال، راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. این چهارمین تقابل دو تیم از ماه ژانویه است که در هر 4 دیدار، اینتر با پیروزی زمین بازی را ترک کرده است. 

پیولی پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت: "ناامیدی بزرگی برای ماست. به هر حال، ماجراجویی فوق العاده‌ای بود و یادتان نرود که تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم. از این ناراحتم که در دور رفت، تنها در 15 دقیقه اول همه چیز را از دست دادیم و 2 گل خوردیم. در ادامه، اینتر انگیزه بسیار بیشتری نسبت به ما داشت و نتوانستیم با آن‌ها رقابت کنیم. البته چند شانس گلزنی داشتیم تا به بازی برگردیم، اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم."

"انتقادی به بازیکنانم ندارم. آن‌ها از تمام توان خود استفاده کردند. با استایل مخصوص خودمان، فوتبال بازی کردیم و حالا باید روی تمام کردن فصل تمرکز کنیم تا بتوانیم در بهترین حالت فصل را به پایان برسانیم."

4416