واکنش سرمربی اینتر پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا

واکنش سرمربی اینتر پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا فاش کرد که خواسته مدیران این تیم، فقط حضور در جمع 16 تیم برتر این تورنمنت بوده است. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب، تیم‌های اینتر و میلان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم جوزپه مه‌آتزا برگزار کردند که در نهایت، نراتزوری با تک لوتارو مارتینز با نتیجه یک بر صفر برنده شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد و بعد از 13 سال، راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. این ششمین حضور اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آن‌ها در فینال به مصاف برنده دیدار رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهند رفت. فینال در روز 10 ژوئن در استانبول برگزار خواهد شد. 

اینزاگی پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت: "شاید در چند روز بعدی متوجه شویم که دست به چه کار بزرگی زده‌ایم. در ابتدا، رسیدن به فینال فقط یک رویا بود، اما ما به آن رویا ایمان داشتیم. راه شلوغی را طی کردیم و بدانید که رسیدن به فینال، آن هم با پیروزی در دربی بسیار لذت بخش است. من فقط می توانم به تحسین از بازیکنانم بپردازم. آن‎‌ها کار بسیار بزرگی انجام دادند. آن‌ها قدرت، تمرکز، شخصیت و مصر بودن خودشان را نشان دادند. از ژانویه، در 4 دربی بازی کرده‌ایم که در تمامی آن‌ها پیروز از زمین بیرون آمده‌ایم. میلان قهرمان ایتالیاست و کیفیت بسیار بالایی دارد."

4416