پیروزی جوانان عراق قبل از سفر به آرژانتین

پیروزی جوانان عراق قبل از سفر به آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال جوانان عراق قبل ازشرکت در مسابقات جام حهانی جوانان، در دیداری دوستانه برابر تیم الکرخ به برتری ۲ بر یک رسید. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال جوانان عراق بعد از پشت سرگذاشتن اردوی اسپانیا، طی روزهای قبل تمرین های خود را در شهر بغداد دنبال کرد و بامداد پنج شنبه به شهر بوینوس آیرس آرژانتین سفر خواهد کرد.

یکی از حاشیه های تیم ملی جوانان عراق طی روزهای اخیر، انتقاد گسترده از "عماد محمد رضا" سرمربی تیم ملی این کشور بود که پسرش را در فهرست نفرات اعزامی به جام جهانی قرار داده است. این اتفاق درحالی رخ داد که تعدادی از بازیکنان مطرح عضو تیم های مختلف فرصت حضور در فهرست تیم ملی عراق را پیدا نکردند. 

با اینحال "عدنان درجال" رئیس فدراسیون عراق، قبل از سفر این تیم به آرژانتین به هرکدام از اعضای تیم حدود ۱۰ هزار دلار پاداش داد تا انگیزه های این تیم را برای موفقیت در جام جهانی بالا ببرد!

تیم ملی عراق در مسابقات جام جهانی جوانان که از روز ۳۰ اردیبهشت شروع خواهد شد در گروه پنجم با تیم های اروگوئه، تونس و انگلیس همگروه است.

در آستانه شروع این مسابقات، فیفا اعلام کرد که ۵۰۴ بازیکن از ۲۴ کشور دراین دوره جام جهانی جوانان حضور خواهند داشت. این رقابتها تا روز۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت. 

۱۹۷۹