برنامه های وسیع تیم نوجوانان دختر عربستان

برنامه های وسیع تیم نوجوانان دختر عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- درحالیکه تنها ۳ ماه از تاسیس تیم فوتبال نوجوانان دختر عربستان سپری شده است اما برنامه های آماده سازی و انجام بازیهای دوستانه این تیم بدون وقفه ادامه دارد. 

به گزارش فوتبالی و بنابر اعلام صفحه رسمی فدراسیون فوتبال عربستان در توییتر، دور تازه اردوی تیم فوتبال نوجوانان دختر عربستان از روز پنج شنبه هفته گذشته در شهرریاض و زیر نظر"استیلا فوتال" از کرواسی شروع شده است و این تیم در پایان این مقطع از آماده سازی خود، روزهای ۵ و ۹ خرداد در دو بازی دوستانه در شهر منامه به مصاف تیم ملی نوجوانان دختر بحرین خواهد رفت. 

اردوی جاری تیم ملی نوجوانان دختر عربستان،  اردوی چهارم این تیم است و این تیم پیش از این در فروردین ماه گذشته دو بازی دوستانه با کویت برگزارکرد که یک برد و یک باخت نصیبش شد.

با توجه به اینکه تیم نوجوانان دختر عربستان در ماه فوریه گذشته تاسیس شد، فرصت حضور در مسابقات انتخابی نوجوانان دختر آسیا برای حضور در مسابقات سال ۲۰۲۴ را ازدست داد اما از هم اکنون برای شرکت  مسابقات انتخابی ۲۰۲۶ آماده می شود که البته قابل پیش بینی است که در مصاف با سایر مدعیان این رده سنی در قاره آسیا کار سختی را پیش رو داشته باشد. 

۱۹۷۹