خبر خوب مودریچ به هواداران رئال مادرید

خبر خوب مودریچ به هواداران رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ ستاره کروات تایید کرد که ادواردو کاماوینگا هافبک مدافع فرانسوی رئال مادرید، کاملاً آماده دیدار برابر منچسترسیتی می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 22:30 تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم اتحاد برگزار خواهند کرد. دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید.

اما در بازی ابتدای هفته لوس بلانکوس مقابل ختافه، کاماوینگا دچار مصدومیت و مجبور شد تا یخ روی زانویش بگذارد. این حرکت، باعث نگرانی بسیاری از هواداران رئال مادرید مادرید شد، اما حالا مودریچ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "او حالش خوب است و قرار است بازی کند. مهم‌ترین نکته همین است. از وقتی به رئال مادرید پیوسته، پیشرفت غیرقابل انکاری داشته و ثابت کرده که می تواند در پست دفاع چپ نیز بازی کند. البته او از بازی کردن در آن پست، خیلی راضی نیست، اما کارش را خیلی خوب انجام می دهد و امیدوارم در بازی فردا، در هرپستی که قرار می گیرد، وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد." 

کاماوینگا در بازی رفت نیز تاثیر بزرگی روی گل وینیسیوس گذاشت. او از زمین خودی، توپ را حمل کرد و با پاسش، وینیسیوس را در موقعیت خوبی قرار داد.

4416