اخراج دستیار سابق زیدان تنها بعد از دو ماه سرمربیگری

اخراج دستیار سابق زیدان تنها بعد از دو ماه سرمربیگری

پایگاه خبری فوتبالی -  باشگاه اف سی سیون پس از  اخراج داوید بتونی،  امروز سه‌شنبه بازگشت پائولو ترامزانی را به عنوان سرمربی تیم اصلی خود اعلام کرد. دستیار سابق زیدان در رئال مادرید تنها دو ماه در باشگاه سوئیسی حضور داشت و در اولین تجربه سرمربیگری خود خیلی زودتر از حد انتظارات برکنار شد.

به گزارش فوتبالی، داوید بتونی تنها دو ماه در باشگاه واله شهر کریستیان کنستان که سرمربیگری سیون آن را بر عهده داشت، دوام آورد. بتونی(51 ساله) که در ابتدای مارس به عنوان سرمربی اف سی سیون منصوب شد، دوشنبه اخراج شد و جانشین او، پائولو ترامزانی، که این باشگاه را به خوبی می‌شناسد،چهارمین دوره خود را در این باشگاه آغاز کرد و حالا تنها هدفش ماندن این تیم در لیگ برتر سوییس برای فصل آینده است.

باشگاه سیون در بیانیه ای خبر برکناری دستیار سابق زیدان در رئال مادرید را اعلام کرد . بتونی بعد از شکست سنگینی (۰-۵) در مقابل سروت برکنار شد چرا که تیمش در میان ده تیم جدول در رده دهم قرار گرفته هر چند که در فصل آینده تعداد تیم ها به دوازده افزایش پیدا می کند. حالا ترامزانی در سه هفته پایانی همه تلاش خود را خواهد داشت تا تیمش را به رتبه بالاتری برساند. امسال فقط یک تیم از لیگ سوییس سقوط می کند و سیون باید مراقب باشد که دهم نشود.

4125