جنجال بازیکن مراکشی در فوتبال فرانسه با جملاتش ضد زنان

جنجال بازیکن مراکشی در فوتبال فرانسه با جملاتش ضد زنان

پایگاه خبری فوتبالی - زکریا ابوخلال بازیکن مراکشی تولوز روز دوشنبه به خاطر جملاتی که ضدزنان بیان کرده، از تمرین کنار گذاشته شد.

به گزارش فوتبالی، رادیو مونته کارلو گزارش داده است که ابوخلال با یکی از مقامات سیاسی کشور فرانسه بحث کرده است. تولوز با غلبه بر نانت توانست فاتح جام حذفی فرانسه شود. ابوخلال که در کنار بقیه بازیکنان تیمش در حال جشن قهرمانی بود، سر و صدای زیادی را ایجاد کرد و یکی از نمایندگان  پارلمان که در محل حاضر بود، از آنها خواست که سر و صدای خود را پایین بیاورند  چرا که در حال انجام سخنرانی انتخاباتی بود. وینگر تولوز خطاب به وی فریاد زد:" در خانه من، زنان این گونه با مردان صحبت نمی کنند!" که البته کمی بعد به خاطر صحبت هایش از این سیاستمدار زن عذرخواهی کرد. 

تیم فرانسوی تصمیم گرفت که به خاطر این صحبت های ابوخلال علیه او پرونده انضباطی باز کند و به همین علت این بازیکن تا زمان بررسی کامل پرونده حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت. روز یکشنبه بازیکن مراکشی توسط فیلیپ مونتانیه سرمربی تولوز از ترکیب کنار گذاشته شد و حالا این بازیکن با جنجال زیادی مواجه شده است. 

باشگاه تولوز در بیانیه ای اعلام کرد که قرار نیست که بیش از این در این باره توضیح بدهند و درون باشگاه در مورد این مسئله تحقیق خواهند کرد. 

4125