انتقاد از مهاجم منچستریونایتد: چرا در فصل بهار، دستکش می‌پوشی؟

انتقاد از مهاجم منچستریونایتد: چرا در فصل بهار، دستکش می‌پوشی؟

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال به خاطر استفاده از دستکش‌ها در ماه می مورد انتقاد قرار گرفته است و پل پارکر می‌گوید که مهاجم منچستر یونایتد "مشکلی دارد".

به گزارش فوتبالی، این فوروارد بین‌المللی فرانسه در فصل 2022-23 همچنان توجهات را به شکل ناخوشایندی به خود جلب می‌کند و با مشکلات بیشتری از نظر فرم و شرایط بدنی روبرو است. او تاکنون هشت گل در فصل به ثمر رسانده است و در آخرین بازی خود در برابر ولورهمپتون، گلزنی کرد، اما انتظار بیشتری از وی در اولدترافورد وجود دارد و شایعات زیادی درباره احتمال انتقال وی به جایی دیگر در تابستان وجود دارد. پارکر متعجب نخواهد شد اگر این بازیکن 27 ساله به دلیل عملکرد و شرایط خود درون زمین به تیم دیگری منتقل شود.

پارکر، مدافع سابق یونایتد که در طول حضور خود در اولدترافورد دو عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را کسب کرده است، به Soccernews گفت: "مارسیال وارد زمین می‌شود و دستکش می‌پوشد. نمی‌گویم که ما گرم‌ترین کشور جهان هستیم، اما خب... ما ماه می را تجربه می‌کنیم! اگر اکنون با دستکش در خیابان قدم بردارید، مردم به طرز عجیبی به شما نگاه می‌کنند. اینکه او دستکش بپوشد نشان‌دهنده این است که با او مشکلی وجود دارد.  هیچ معنی ای ندارد، به همین دلیل است که اریک تن هاگ، وگهورست را به تیم آورده تا بازیکنی را در تیمش داشته باشد که تا پای جان در خدمت تیمش است نه بازیکنی که ممکن است راحت مصدوم شود."

مارسیال از سال 2015  در ترکیب یونایتد بوده است و در باشگاه 295 بار به میدان رفته است، اما تنها تا تابستان 2024 قراردادی دارد و احتمالاً به عنوان یک بازیکن مازاد در نظر گرفته می‌شود 

4125