اتفاق تاریخی: بلیت‌های فینال زنان بارسلونا-ولفسبورگ تمام شد

اتفاق تاریخی: بلیت‌های فینال زنان بارسلونا-ولفسبورگ تمام شد

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال لیگ قهرمانان زنان فصل ۲۰۲۲-۲۳ بین بارسلونا و ولفسبورگ، برای اولین بار از زمانی که این رقابت‌ها در سال ۲۰۰۹ با نام جدید شروع شدند، تمامی بلیت‌ها به فروش رسیده است.

به گزارش فوتبالی، یوفا این خبر را در روز سه‌شنبه اعلام کرد و بیش از ۳۴ هزار بلیت برای رویداد برجسته در ورزشگاه فيليپس استاديون ایندهوون در اختیار عموم قرار داده شده است. این بدان معناست که یک رکورد جدید برای یک بازی فوتبال زنان در هلند پیش‌بینی می‌شود که رکورد قبلی پیش‌تر در سال ۲۰۱۹ ثبت شده بود، زمانی که تیم ملی هلند با استرالیا در همین ورزشگاه به تعداد ۳۰ هزار و ۶۴۰ هوادار جذب کرد.

بارسلونا در تلاش است که در زمان برگزاری بازی عنوان دومین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، زیرا به چهارمین فینال خود در پنج سال اخیر رسیده است. در عین حال، ولفسبورگ به دنبال کسب سومین قهرمانی و اولین قهرمانی خود از سال ۲۰۱۴ است.

هر دو تیم امیدوارند با فرم خوبی وارد فینال شوند. بارسلونا پس از کسب چهارمین عنوان متوالی خود در لیگ با اعتماد به نفس بالا به این مسابقه می‌رود، اما ولفسبورگ به نظر می‌رسد قصد دارد عنوان خود را به بايرن مونیخ واگذار کند، زیرا در هفته گذشته با شکست سنگین ۴-۰ به اینتراخت فرانکفورت مواجه شد.

4125