ستاره ناپولی منچستر را ترجیح می‌دهد؛ آرسنال به دنبال شکستن رکورد نقل و انتقالاتی خود

ستاره ناپولی منچستر را ترجیح می‌دهد؛ آرسنال به دنبال شکستن رکورد نقل و انتقالاتی خود

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ناپولی منچستر یونایتد را ترجیح می‌دهد.
به گزارش فوتبالی، در آستانه شروع پنجره تابستانی نقل و انتقالات اروپا تیم ها بیش از پیش به دنبال رفع نقاط ضعف خود با جذب بازیکنان مناسب هستند، به همین بهانه چند خبر داغ نقل و انتقالاتی را باهم مرور می‌کنیم :
کیم مین-جه در راستای انتقال به تیم منچستر یونایتد در این تابستان چراغ روشن نشان داده است. این مدافع وسط اهل کره جنوبی در قرارداد خود بند فسخ 50 میلیون یورویی دارد. شیاطین سرخ علاوه بر او مذاکراتی را برای جذب هم تیمی او ویکتور اوسیمهن انجام داده اند. (Daily Mirror)
.
رئال مادرید در صورت شکست در راه جذب کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند، جذب مهاجم ناپولی اوسیمهن را در نظر خواهد گرفت. (Fichajes)
.
الکسیس مک آلیستر هافبک تیم برایتون با توجه به اخبار زیادی که علاقه تیم لیورپول به او را نشان می‌دهد، می‌خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کند. (The Athletic)
.
مائوریتسیو پوچتینو به محض این‌که رسما به عنوان مربی تیم چلسی انتخاب شود با میسون مونت بر سر تمدید قراردادش مذاکره خواهد کرد. قراداد مونت در سال 2024 به اتمام خواهد رسید در حالی که علاقه هایی از سمت تیم های ليورپول و آرسنال به او وجود دارد.(Football Insider)
.
در حالی که هم‌چنان صحبت ها بر سر تمدید قرارداد بین منچستر یونایتد و دخیا ادامه دارد، این تیم در حال بررسی احتمال جذب دروازبان دورتموند گریگور کوبل می‌باشد. (Independent)
.
ایلکای گوندوغان با وجود علاقه شدید از سمت بارسلونا هنوز تصمیم قطعی برای آینده خود نگرفته است. پپ گوا؟ ردیولا مشتاق است تا این بازیکن را در ورزشگاه اتحاد نگه دارد. (Fabrizio Romano)
.
باشگاه ولورهمپتون با توجه به این‌که بارسلونا علاقه خود به هافبک پرتغالی این تیم یعنی روبن نوس را افزایش داده، برچسب قیمتی 45 میلیون پوندی بر روی هافبک خود نهاده است. (Daily Telegraph)
.
با توجه به بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسلونا، پاری سن ژرمن به دنبال برناردو سیلوا به عنوان گزینه مناسبی جهت جانشینی این ستاره آرژانتینی خواهد رفت. (Le Parisien)
.
آرسنال مایل است تا رکورد نقل و انتقالاتی خود که 72 میلیون پوند برای جذب پپه در سال 2019 بوده است را با جذب دکلان رایس بشکند. توپچی ها ممکن است برای کاپیتان چکش ها پیشنهادی 90 میلیون پوندی ارائه دهند.(Daily Mail)
2102