بازیکنی که با حضور هشت دقیقه‌ای در ترکیب بارسلونا قهرمان لالیگا شد

بازیکنی که با حضور هشت دقیقه‌ای در ترکیب بارسلونا قهرمان لالیگا شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این فصل از رقابت های لالیگا به قهرمانی رسید و جشن قهرمانی خود را در خیابان های شهر بارسلونا در ایالت کاتالونیا برگزار کرد و به این ترتیب پرونده فصل 2022/23 برای آبی و اناری ها با قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، ستاره های بارسلونا در این قهرمانی نقشی کلیدی داشتند اما یک بازیکن وجود داشت که نه تنها در این قهرمانی نقش آنچنانی نداشت بلکه تنها چیزی حدود هشت دقیقه در این فصل در رقابت های لالیگا در ترکیب بارسلونا قرار گرفت.

پیر امریک اوبامیانگ در ابتدای این فصل که در تابستان بود و هنوز پنجره نقل و انتقالاتی بازی بود، در اولین بازی بارسلونا در لالیگای این فصل، هشت دقیقه مقابل رایو وایکانو بازی کرد و پس از آن بازی بود که به چلسی فروخته شد.

اکنون پیر امریک اوبامیانگ با حضور هشت دقیقه ای در ترکیب بارسلونا در این فصل، از بازیکنانی به حساب می آید که قهرمان لالیگا شده است و این در حالی است که اوبامیانگ تاکنون سابقه قهرمانی هیچ لیگی را در کارنامه خود نداشته است و اکنون برای اولین بار با قهرمانی در لالیگا با حضور هشت دقیقه ای خود، یک قهرمانی لیگ به کارنامه خود اضافه کرده است!

1470