افشاگری مظاهری در فوتبال برتر؛ کلید مشکل امروز استقلال دو سال پیش گم شد

افشاگری مظاهری در فوتبال برتر؛ کلید مشکل امروز استقلال دو سال پیش گم شد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان پیکان درباره روزهایی که تصمیم به ترک استقلال توضیحات جالب توجهی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری که دو فصل پیش از تراکتور به استقلال آمد، روزهای خوب و بد زیادی با این تیم تجربه کرد و در نهایت به شکلی نه چندان خوشایند از جمع آبی‌ها جدا شد.

 او که در ابتدای حضورش در استقلال با پیراهن منتسب به مرحوم ناصر حجازی به میدان رفت و حسابی دل هواداران این تیم را ربود، وقتی قصد جدایی از استقلال را داشت رابطه‌اش با هواداران حسابی شکرآب شده بود.

با این حال او دیشب در برنامه فوتبال برتر بعد از مدتها دلایلش درباره جدایی از استقلال را افشا کرد. مظاهری با تاکید به این نکته که در استقلال مشکل خاصی برایش وجود نداشته، برخی مشکلات شخصی را علت آن تصمیم عنوان کرد و در این باره گفت: «در آن مقطع یک مشکل مالی عجیبی برایم ایجاد شده بود که شرایطم را به هم ریخته بود. وظیفه مربیان و مسئولان استقلال این بود که مرا درک کنند اما من انتظار داشتم درکم کنند. اگر مرا درک می‌کردند استقلال را به این راحتی از دست نمی‌دادم.»

این دروازه‌بان با تکذیب برخی ادعاهایی که آن زمان در رابطه با سوء رفتارهایش در تمرین استقلال مطرح شده بود، تاکید کرد: «اهل قهر کردن نیستم و این صحبت‌ها صحت ندارد. فقط یک اتفاق افتاد و من هم از آقای سعید عزیزیان عذرخواهی کردم اما اینکه در تمرین حاضر نمی‌شدم درست نیست.»

همانطور که رشید مظاهری خودش هم اشاره کرد شاید اگر در استقلال می‌ماند شرایط نه تنها برای او و حتی برای آبی‌ها هم متفاوت پیش می رفت چرا که یکی از انتقادات جدی هواداران استقلال که این روزها سر و شکل جدی‌تری به خود گرفته به عملکرد سید حسین حسینی دروازه‌بان این تیم مربوط می‌شود و شاید اگر مظاهری آبی پوش می‌ماند هرگز جنجال امروز خط دروازه استقلال هم به وجود نمی‌آمد.

6442