تصمیم مخفیانه رشید مظاهری در بازی با سپاهان!

تصمیم مخفیانه رشید مظاهری در بازی با سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان پیکان در بازی با سپاهان تصمیم جالبی گرفت که البته از انجامش منصرف شد.

به گزارش فوتبالی، برد پرگل سپاهان مقابل پیکان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر با یک اتفاق ویژه‌ همراه بود که دوربین‌های تلویزیونی از ثبت و پخش آن غافل ماندند. در دقیقه 70 و زمانی که سپاهان با نتیجه 5 بر صفر پیش افتاده بود، داور به سود پیکان اعلام پنالتی کرد که البته غلامرضا ثابت ایمانی نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما پیش از آن اتفاق جالبی درون زمین رقم خورد.

ظاهرا ابتدا رشید مظاهری تصمیم می‌گیرد خودش پنالتی را بزند اما در ادامه منصرف می‌شود. امشب که این دروازه‌بان مهمان برنامه فوتبال برتر بود، تصویری از این اتفاق نمایش داده شد که مظاهری در توضیح آن گفت: «گل‌های زیادی خوردیم که روحیه ما را به هم ریخته بود و قصد داشتم جواب گل‌های پرشمار سپاهان را بدهم اما بی‌خیال شدم چون احتمال دادم شاید اتفاق دیگری بیفتد و اوضاع برایمان بدتر شود.»

همیشه در فوتبال گلزنی دروازه‌بان جذابیت منحصر به فردی دارد و به شکل عجیبی به بالا رفتن روحیه تیم و البته تضعیف روحیه حریف منجر می‌شود اما سکه این جذابیت روی دیگری هم دارد که شاید رشید مظاهری از همان ترسیده است.

آخرین مرتبه که یک دروازه‌بان در فوتبال ایران گلزنی کرد به پنالتی جنجالی سید حسین حسینی در بازی استقلال و هوادار برمی‌گردد که باعث شد پیش از دربی فشار روانی زیادی به این دروازه‌بان وارد شود. با این حال رشید مظاهری که میتوانست با گلزنی مقابل سپاهان نام خودش را در کنار همتای استقلالی‌اش قرار دهد اما ترجیح داد این کار را نکند تا مبادا همان سناریو برایش تکرار شود.

6442