برنامه های وسیع تدارکاتی تیم ملی فوتبال قطر با کارلوس کی روش

برنامه های وسیع تدارکاتی تیم ملی فوتبال قطر با کارلوس کی روش

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال قطر برای آمادگی حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملتهای آسیای ۲۰۲۳ برنامه های وسیع تدارکاتی را در نظر گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، "کارلوس کی روش" سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر اسامی بازیکنان این تیم را برای شرکت در جام طلایی کونکاکاف و اردوی اسپانیا اعلام کرد.

در فهرست جدید تیم ملی قطر نام چند بازیکن جدید جلب توجه می کند اما اسکلت اصلی تیم، براساس همان بازیکنان قبلی در زمان مربیگری "فلیکس سانچس" است.

تیم ملی قطر اردوی تدارکاتی خود را در داخل کشور را در حالی شروع کرده است که این تیم روز ۱۱ خرداد برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی اسپانیا خواهد شد و تا ۲۹ خرداد در این کشور حضور خواهد داشت. تیم قطر در اردوی اسپانیا ۳ بازی تدارکاتی برابر تیم ملی کرواسی(بدون بازیکنان لژیونر) ، جامائیکا و نیوزیلند برگزار خواهد کرد.

 قطر در ادامه برنامه های تدارکاتی خود، روز ۳۰ خرداد برای شرکت در مسابقات جام طلایی کونکاکاف راهی آمریکا خواهد شد. عنابی ها در این مسابقات  در گروه دوم با تیم های هائیتی، مکزیک و هندوراس بازی خواهد کرد. 

 قطر دومین حضورش را به عنوان تیم مهمان درجام طلایی کونکاکاف تجربه می کند. عنابی ها سال ۲۰۲۱ به مرحله نیمه نهابی این مسابقات رسیدند. 

۱۹۷۹