تاپ سکرت/ استارت عجیب یک چهره فوتبالی برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال: از من حمایت کنید تا شما را به باغم ببرم!

تاپ سکرت/ استارت عجیب یک چهره فوتبالی برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال: از من حمایت کنید تا شما را به باغم ببرم!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از افرادی که از همین الان و در فاصله دو سال مانده به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، می خواهد استارت بزند، به شکل عجیبی، فعالیتش برای رسیدن به این صندلی را آغاز کرده است!

 به گزارش فوتبالی، طبق اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، شخص مذکور که پیش از این هم دارای پست مدیریتی در فدراسیون فوتبال و حتی دو سه باشگاه لیگ برتری بوده، این روزها هم حضور پررنگی در فوتبال دارد، در یکی از باشگاههای صنعتی پست دارد. او به دنبال این است تا در مجمع آینده فدراسیون فوتبال با حمایت رسانه‌ها به صندلی ریاست برسد.

این شخص طی چند روز گذشته به برخی خبرنگاران و گزارشگران پیشنهاد داده که از او برای رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال حمایت کنند و او هم قطعا زحمات آنها را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، قطعا تلاش خواهد کرد تا امتیازهای ویژه‌ای برای خبرنگاران حامی‌اش در نظر بگیرد.

نکته جالب اینکه این فرد به خبرنگاران پیشنهاد داده که به باغ او بروند و یک روز تعطیل را میهمان او باشند تا به قول معروف، نمک‌گیر شوند!

این فرد که در باشگاههای مختلفی فعالیت کرده، امیدوار است با توجه به سوابقش و همچنین حمایت خبرنگاران، بتواند به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه بزند. البته انتخابات کمتر از دو سال دیگر برگزار می شود (اسفند 1403) و این چهره هم با توجه به ترکیب مجمع مطمئنا کار سختی برای رسیدن به هیات رییسه خواهد داشت، چه برسد به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال!

نکته: عکس، تزئینی است.