قطع همکاری فدراسیون فوتبال با صمد مرفاوی/ دوستی مهر سرمربی تیم ملی جوانان شد

قطع همکاری فدراسیون فوتبال با صمد مرفاوی/ دوستی مهر سرمربی تیم ملی جوانان شد

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که پیش بینی می شد، همکاری صمد مرفاوی با تیم ملی جوانان به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی جوانان در حالی تمریناتش برای حضور در تورنمنت کافا را شروع کرده که که به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال بدون سر و صدا اقدام به تغییر کادرفنی این تیم کرده کرده و علی دوستی‌مهر جانشین صمد مرفاوی شده است.

تیم ملی جوانان ایران که با هدایت صمد مرفاوی در مسابقات جام ملت‌ها شرکت کرده بود در مرحله یک چهارم نهایی به عراق باخت و از صعود به جام جهانی باز ماند.

اتفاقی که باعث شد فدراسیون فوتبال تصمیم به قطع همکاری با صمد مرفاوی بگیرد و علی دوستی مهر که متخصص کار با تیمهای نوجوانان و رده پایه است، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان انتخاب شود.

البته این خبر به صورت رسمی اعلام نشده منتهی سایت فدراسیون فوتبال امروز با علی دوستی مهر مصاحبه گرفته و از او به عنوان سرمربی جدید زیر 20 سال نام برده است.

مسابقات کافا در کشور تاجیکستان از 29 اردیبهشت تا هشتم خرداد ماه برگزار خواهد شد و در صورتی که تیم ملی جوانان نتیجه خوبی در این تورنمند بگیرد، حضور دوستی مهر در تیم جوانان، قطعی تر خواهد شد.

دوستی مهر در رده سنی نوجوانان کارنامه به مراتب بهتری تا رده جوانان دارد. او دو بار توانسته تیم ملی نوجوانان را به جام جهانی ببرد و در هر دو بار هم توانسته با تیم ملی نوجوانان از گروهش صعود کند، اما در بازی یک هشتم نهایی، مغلوب حریفان شده است.

دوستی مهر در رده سنی جوانان، هم دو بار دیگر سرمربی تیم ملی جوانان شده که در هر دو بار در مرحله گروهی مسابقات آسیایی، حذف شده است. این سومین بار است که دوستی مهر، در رده سنی جوانان سرمربی تیم ملی می شود.

تیم ملی جوانان از سال 2017 به بعد دیگر نتوانسته به جام جهانی این رده سنی صعود کند. آخرین بار تیم ملی جوانان به سرمربیگری امیرحسین پیروانی به جام جهانی 2017 کره جنوبی صعود کرد.

7655