واکنش رونالدو نازاریو به تصمیم باورنکردنی داور

واکنش رونالدو نازاریو به تصمیم باورنکردنی داور

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر از تصمیم داور در بازی وایادولید و سویا در لالیگا انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، یکشنبه عصر، وایادولید که خطر سقوط را حس می کند، در ورزشگاه خوزه زوریا میزبان سویا بود. در حالی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می شد، داور بازی مرتکب یک اشتباه فاحش و جنجالی شد.

در حقیقت روی یک ارسال کرنر، سرجیو اسکودرو مدافع وایادولید با یک شوت تماشایی دروازه حریف را باز کرد اما  میگل نخل اورتیز داور بازی در تصمیمی عجیب این گل را مردود اعلام کرد و مدعی شد که پیش از آن که توپ وارد دروازه شود، سوت پایان نیمه اول را زده است!

در حقیقت داور در تصمیمی عجیب درست در زمانی که شوت زده شد، سوت پایان را زد آن هم در حالی که می توانست منتظر بماند و نتیجه شوت را ببیند. بازیکنان و کادر فنی وایادولید به شدت عصبانی بودند و از داور خواستند تا در مورد تصمیمش، توضیح بدهد.

سویا در نیمه دوم با گلهای رافا میر، پاپو گومز و خسوس کرونا با نتیجه سه بر صفر پیروز شد تا خشم وایادولیدی ها بیشتر شود. رونالدو نازاریو در پایان بازی در توییتی نوشت:" اتفاقی که در زوریا رخ داد، غیرقابل پذیرش است. تا کنون ساکت بودیم و سعی کردیم که نارضایتی خود را از طریق مجاری رسمی، جلسات و درخواست ها اعلام کنیم و از اعلام موضع علنی خودداری می کردیم اما دیگر کافی است! این فوتبال حرفه ایست و خواستار توضیح هستیم. اشتباهاتی در این سطح می توانند کل فصل را تغییر بدهند. اما بگذارید یک چیز را روشن کنم: ما با همه چیز و همه کس می جنگیم، چون رئال وایادولید هستیم. تیم، هواداران و شهر ما همه تلاش خود را داشتند و کسی نمی تواند این را از ما بگیرد. "

وایادولید در حال حاضر در رتبه هفدهم جدول لیگ اسپانیا قرار دارد که فقط یک امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند. چهار بازی بعدی آنها مقابل کادیز، بارسلونا، آلمریا و ختافه خواهد بود.

4125