فرنانو تورس، سرمربی جوانان رئال مادرید را تهدید کرد: سرت را منفجر می‌کنم!

فرنانو تورس، سرمربی جوانان رئال مادرید را تهدید کرد: سرت را منفجر می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو تورس سرمربی تیم جوانان اتلتیکو مادرید شب گذشته پس از درگیری با آلوارو آربلوا سرمربی تیم جوانان رئال مادرید در دربی جوانان از زمین اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، تورس که تجربه بازی در چلسی و لیورپول را دارد، در حال حاضر هدایت تیم زیر 19 سال اتلتیکو مادرید را به عهده دارد. شب گذشته تیم های جوانان رئال مادرید و اتلتیکو در دور برگشت یک چهارم نهایی "کاپ قهرمانان" به مصاف هم رفتند. تورس و آربلوا که بین سالهای 2007 تا 2009 کنار همدیگر در لیورپول بازی می کردند، پیش از بازی برخورد گرمی داشتند و با لبخند به هم دست دادند اما بعد از آن که رئال مادرید شکست دو بر صفر را با تساوی دو بر دو عوض کرد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه چهار بر دو پیش افتاد، تورس نتوانست جلوی خشمش را بگیرد.

فرناندو تورس از گل دوم رئال مادرید به شدت عصبانی بود و به آربلوا حمله کرد. در حقیقت تورس خطاب به سرمربی تیم جوانان رئال مادرید گفت:" سرت را منفجر می کنم." که آربلوا در جوابش گفت:" هر وقت که خواستی، می توانی کارت را شروع کنی!"

آربلوا توسط داور کارت زرد گرفت اما تورس اخراج شد و مجبور شد که از درون زمین خارج شود. این مربی در زمان خروجش از زمین با توهین هواداران رئال مادرید مواجه شد که او را "دلقک" صدا می زدند.

4125