چهار گزینه محبوب نیمار در لیگ انگلیس از زبان خودش

چهار گزینه محبوب نیمار در لیگ انگلیس از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره پی اس جی در گذشته گفته بود که در صورت پیوستن به لیگ انگلیس به کدام چهار باشگاه علاقه دارد آن هم در حالی که احتمال جدایی این بازیکن از پارک دو پرنس در تابستان خیلی زیاد است.

به گزارش فوتبالی، ستاره 31 ساله در نظر دارد که از پی اس جی جدا شود چرا که از تجمع هواداران این تیم در مقابل خانه خود راضی نیست. این هواداران به نیمار فحاشی کرده بودند و بازیکن برزیلی حس می کند که به همین علت باید از پارک دو پرنس خارج شود.

پی اس جی احتمالا امسال قهرمان لیگ فرانسه می شود اما ناکامی آنها در مسابقات اروپایی باعث دلخوری هواداران شده است. در حقیقت تلاش های پی اس جی برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا بی نتیجه بوده و بریز و بپاش های مدیران این تیم هم نتیجه ای در بر نداشته است. پی اس جی در جام حذفی فرانسه نیز ناکام بود و توسط مارسی حذف شد.

پیش بینی می شود که نیمار در این تابستان همچون مسی از پی اس جی جدا شود و کیلیان امباپه به رهبر اصلی ترکیب تیم فرانسوی تبدیل شود.  نیمار در دوران حضورش در بارسلونا گفته بود که اگر قرار باشد در لیگ انگلیس بازی کند، از حضور در تیم هایی نظیر منچستریونایتد، چلسی ، آرسنال و لیورپول استقبال می کند. نیمار در پی اس جی دستمزدی نجومی دریافت می کند، مبلغی که به نظر می رسد که فقط برخی باشگاه های انگلیسی از پس پرداخت آن بربیایند.

نیمار در دوران حضورش در بارسلونا گفت:" لیگ انگلیس من را تحت تاثیر قرار می دهد. سبک بازی تیم ها را دوست دارم. کسی چه می داند، شاید روزی در لیگ انگلیس بازی کنم. منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و لیورپول را تحسین می کنم. این تیم ها همیشه به جنگیدن ادامه می دهند."

4125