اعتراف کاپیتان آرسنال پس از شکست سنگین برابر برایتون

اعتراف کاپیتان آرسنال پس از شکست سنگین برابر برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد کاپیتان آرسنال اعتراف کرد که آن‌ها بعد از شکست 3-0 مقابل برایتون، دیگر امیدی به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندارند. 

 به گزارش فوتبالی، در هفته سی و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و برایتون در ورزشگاه خانگی آرسنال یعنی ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی برایتون موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

آرسنال که یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس بود، اکنون شانس هایش برای قهرمانی بر باد رفته است چرا که منچستر سیتی با پیروزی در بازی بعدی خود که مقابل چلسی است، می تواند قهرمانی خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس را قطعی کند.

به نقل از سایت گل، اودگارد به اسکای اسپورتس گفت: "بله، احساس می کنیم که رقابت قهرمانی به پایان رسیده. برای ما خیلی سخت است که بتوانیم قهرمان شویم. باید صادق باشیم. در حال حاضر، حس و حال خوبی نداریم. نمی دانم در نیمه دوم بازی با برایتون چه اتفاقی افتاد. واقعا متاسفیم. دیگر هیچ امیدی به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نداریم. فکر نمی کنم از نظر ذهنی مشکل داشته باشیم. با قدرت بازی را شروع کردیم، اما در پایان، داستان متفاوتی رقم خورد. باید این شکست را بپذیریم و از آن یاد بگیریم."

4416