عذرخواهی آرتتا از هواداران آرسنال پس از تحقیر شدن مقابل برایتون

عذرخواهی آرتتا از هواداران آرسنال پس از تحقیر شدن مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی از هواداران آرسنال بابت عملکرد افتضاح تیمش مقابل برایتون عذرخواهی کرد. 

 به گزارش فوتبالی، در هفته سی و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و برایتون در ورزشگاه خانگی آرسنال یعنی ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی برایتون موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

آرسنال که یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس بود، اکنون شانس هایش برای قهرمانی بر باد رفته است چرا که منچستر سیتی با پیروزی در بازی بعدی خود که مقابل چلسی است، می تواند قهرمانی خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس را قطعی کند.

به نقل از سایت گل، آرتتا پس از پایان بازی گفت: "حس متفاوتی نسبت به یک شنبه هفته قبل در دیدار با نیوکاسل داریم. در آن زمان به خودمان افتخار می کردیم و حس کردیم می توانیم در لحظات سخت به پیروزی برسیم. بازی با برایتون کاملاً متفاوت بود. باید از هواداران بابت عملکردی که در این بازی، مخصوصاً در نیمه دوم داشتیم، عذرخواهی کنم. برای موقعیتی که امروز قرار داریم، خیلی جنگیدیم. برای فتح لیگ برتر رویاپردازی کردیم و واقعا تلاش کردیم. چیزهای زیادی برای آنالیز کردن وجود دارد."

4416