جهانبخش: یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبالی خودم را پشت سر گذاشتم

جهانبخش: یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبالی خودم را پشت سر گذاشتم

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا جهانبخش وینگر باتجربه تیم ملی فوتبال ایران، قهرمانی فاینورد در فصل ۲۳-۲۰۲۲ اردویژه را نشان‌دهنده شایستگی این تیم خواند. 

به گزارش فوتبالی، تیم فاینورد شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم گواِهد ایگلز گذشت و در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات اردویژه هلند، به قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

جهانبخش در این فصل اردویژه، 5 گل و 6 پاس گل به نام خود در ثبت کرد و در شانزدهمین قهرمانی فاینورد در این مسابقات نقش ویژه‌ای داشت.

وی در مورد دستیابی شاگردان آرنه اسلوت به قهرمانی اردویژه گفت: نمی‌توانم بگویم چقدر به این بازیکنان افتخار می‌کنم.احساس شگفت انگیزی دارم. چه فصلی بود. یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبالی خودم را پشت سر گذاشتم. من از این گروه بسیار یاد می‌گیرم و تلاش می‌کنم با تجربه خودم، چیزهایی به بقیه بیاموزم؛ ذهنیت، استعداد و احساسات. هوادارانی عالی در ورزشگاه داریم و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که قهرمان شدیم.

وینگر باتجربه تیم ملی ایران با اشاره به کمرنگ کردن قهرمانی فاینورد پیرامون وضعیت رقبا گفت: امیدوارم همه از این قهرمانی لذت ببرند. شنیدم برخی از مردم می‌گویند قهرمانی ما به‌خاطر این بود که رقبا عملکرد خوبی در این فصل نداشتند. ما مستحق قهرمانی بودیم. ما قهرمانان شایسته‌ای هستیم و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم. صرفنظر از عملکرد سایر رقبا کار فوق العاده ای کردیم. 

5960