واکنش اسپانیول به حمله هوادارانش به بازیکنان بارسلونا

واکنش اسپانیول به حمله هوادارانش به بازیکنان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران اسپانیول که از شکست تیمشان مقابل بارسلونا عصبانی بودند، در پایان بازی به درون زمین پریدند و به بازیکنان بارسا که در حال جشن قهرمانی لالیگا بودند، حمله کردند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان بارسلونا دوان دوان از درون زمین فرار کردند و به رختکن رفتند که البته برخی هواداران اسپانیول خودشان را به تونل رساندند و با بازیکنان بارسلونا درگیر شدند. مائو یه، مدیر اجرایی چینی باشگاه اسپانیول در پایان بازی در مورد اتفاقات پیش آمده گفت:" باید از دنیای فوتبال به خاطر اتفاقات رخ داده عذرخواهی کنیم. این تصویری نیست که از باشگاه اسپانیول هب دنبال ارائه کنیم. این افراد، اقلیت را تشکیل می دهند. این افراد نماینده باشگاه ما نیستند و همه تلاش خود را می کنیم تا جلوی تکرار چنین اتفاقاتی را بگیریم. این اتفاقات نباید در استایدوم ما رخ بدهد. باشگاه ما همیشه تلاش خود را برای ایجاد امنیت لازم انجام داده است و در مقابل چنین مسائلی بسیار سختگیر هستیم."

لوئیز گارسیا سرمربی اسپانیول نیز در این باره صحبت کرد:" ندیدم که چه اتفاقی رخ داده چرا که همیشه بلافاصله بعد از پایان بازی به رختکن می روم اما برایم تعریف کردند. نمی توانیم به چنین اتفاقی افتخار کنیم. باید خشونت را محکوم کنیم. همیشه باید جوانمردانه بازی کنیم. همه تلاش ها برای ایجاد امنیت صورت گرفت اما در نهایت در این زمینه توفیقی حاصل نشد."

4125