یاد کردن از مسی در جشن قهرمانی بارسلونا؛ از آرائوخو تا هواداران

یاد کردن از مسی در جشن قهرمانی بارسلونا؛ از آرائوخو تا هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا در حالی برگزار شد که هواداران این تیم، لیونل مسی ستاره آرژانتینی را فراموش نکردند.

به گزارش فوتبالی، مسی در پایان فصل از پی اس جی جدا خواهد شد که بحث بازگشتش به بارسلونا پس از دو سال داغ است هر چند که کاتالان ها به علت مشکلات مالی و حقوقی خود هنوز نمی توانند با اطمینان در مورد این خرید صحبت کنند. در حقیقت مسی باید بین بارسلونا و الهلال یکی را انتخاب کند اما به نظر می رسد که هواداران تیم کاتالان به شدت رویای بازگشت او را دارند.

هواداران بارسلونا یکشنبه شب در میدان کانالتاس دور هم جمع شدند تا اولین قهرمانی بارسلونا در لالیگا در سه سال اخیر را جشن بگیرند. هواداران بارسا با شعار "مسی، مسی" جشن گرفتند و خوشحالی کردند. از سویی رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای که در حال پخش زنده جشن هم تیمی هایش در رختکن برای هواداران بود هم از لئو یاد کرد. در حقیقت آرائوخو در حال گفتگو با هواداران بود که وقتی یکی از هواداران برای او در مورد مسی کامنت گذاشت، در جواب گفت:" ایول مسی!"

لئو شاید فصل آینده دوباره به نیوکمپ برگردد و هواداران از این بابت بسیار هیجان زده هستند چرا که امیدوارند که با بازگشت این ستاره بتوانند دو فصل اخیر که به لیگ اروپا رفتند را به دست فراموشی بسپرند و در اروپا نمایش بهتری داشته باشند.




ترجمه از چیا فوادی


writer: Chia foadi