تحقیر آرسنال در ورزشگاه امارات؛ رویای قهرمانی بر باد رفت

تحقیر آرسنال در ورزشگاه امارات؛ رویای قهرمانی بر باد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و برایتون در ورزشگاه خانگی آرسنال یعنی ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی برایتون موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال که یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس بود، اکنون شانس هایش برای قهرمانی بر باد رفته است چرا که منچستر سیتی با پیروزی در بازی بعدی خود که مقابل چلسی است، می تواند قهرمانی خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس را قطعی کند.

آرسنال رقابت نزدیک و جذابی با منچستر سیتی در طول فصل داشت اما هر چه به انتهای فصل نزدیک تر شدیم، اوضاع برای آرسنال بد تر شد و این تیم دیگر نتوانست جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند.

گل های این بازی را خولیو انکیسو در دقیقه 51، دنیز اونداو در دقیقه 86 و پرویس استوپینان در دقیقه پایانی بازی برای برایتون به ثمر رساندند. در هر صورت این یک خبر خوب برای پپ گواردیولا است و او می تواند در هفته آینده یک بار دیگر قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شود و رویای قهرمان شدن آرسنال بار دیگر بر باد رفت.

تماشای خلاصه بازی آرسنال 0-3 برایتون

1471