رونالدو، برناردو سیلوا را آنفالو کرد؟

رونالدو، برناردو سیلوا را آنفالو کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - برخی هواداران در شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که رونالدو از حرفهای اخیر برناردو سیلوا ناراحت شده و ستاره منچسترسیتی را در اینستاگرام آنفالو کرده هر چند که برخی هم می گویند که کریستیانو از اول هم این بازیکن را فالو نکرده بود که بخواهد حالا او را آنفالو کند!

به گزارش فوتبالی، رونالدو و برناردو هرگز هم باشگاهی نبوده اند اما در تیم ملی پرتغال بازیهای زیادی برای هم داشتند. کریستیانو 198 بازی ملی برای پرتغال داشته در حالی که سیلوا 80 بازی برای تیم ملی فوتبال کشورش انجام داده است.

حالا برخی هواداران اعتقاد دارند که رونالدو، سیلوا را در اینستاگرام آنفالو کرده چرا که از صحبت های اخیر ستاره منچسترسیتی در مورد برنده توپ طلا راضی نیست. برناردو در مورد مدعیان توپ طلا گفته بود:" اگر هالند فاتح لیگ و چمپیونزلیگ شود، می توان او را در بحث توپ طلا قرار داد و اگر وینیسیوس این جام را ببرد، او را باید مدعی توپ طلا بدانیم. در هر صورت به نظر می رسد که مسی مدعی اصلی کسب جایزه باشد و من هم تصور می کنم که مسی آن را ببرد."

هواداران مدعی هستند که این صحبت ها  و حمایت برناردو از مسی باعث شده که رونالدو تصمیم بگیرد که سیلوا را آنفالو کند آن هم در حالی که بازیکنانی نظیر برونو فرناندز، په په و ژائو موتینیو که هم تیمی هایش در پرتغال هستند را فالو کرده است. البته برخی هم می گویند که رونالدو از اول هم برناردو را فالو نکرده بود.

4125