نیش زهردار ستاره سپاهان در نقش جهان به مظاهری و رضایی (ویدیو)

نیش زهردار ستاره سپاهان در نقش جهان به مظاهری و رضایی (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- امید نورافکن یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در این فصل بوده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند هفته ماقبل پایانی لیگ برتر با صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید اما رقیب اصلی این تیم در کورس قهرمانی یعنی سپاهان هم با جشنواره گلی که در اصفهان به راه انداخت نشان داد قرار نیست تا روز آخر پا پس بکشد. در این بازی که با برتری پنج بر صفر شاگردان مورایس مقابل پیکان همراه بود، شاهد به ثمر رسیدن یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ برتر بودیم. درست جایی که امید نورافکن در دقیقه 58 با یک شوت محکم دروازه شاگردان مجتبی حسینی را باز کرد.

گل پنجم سپاهان به پیکان

این اولین باری نیست که ستاره سابق آبی‌ها مقابل دروازه‌بان‌های استقلال یا با داشتن سابقه بازی در استقلال، اینگونه عرض اندام می‌کند. او در هفته شانزدهم همین فصل و در بازی برگشت مقابل استقلال توانست گل اول تیمش را روی یک ضربه کاشته از فاصله‌ای نزدیک به میانه زمین به ثمر برساند و علیرضا رضایی با یک اشتباه مرگبار دروازه اش را باز شده دید.

گل اول سپاهان به استقلال

ناگفته نماند که سوپرگل‌های نورافکن در مقابل استقلال و پیکان – بخوانید در مقابل علیرضا رضایی و رشید مظاهری – در حالی به ثمر رسید که اشتباهات مرگبار دو دروازه‌بان در مهار توپ هم در ثبت این گلها نقش داشت. ضمنا از قضا هر دو گل در ورزشگاه نقش جهان زده شد.

امید نورافکن که پست تخصصی‌اش دفاع است، در این دوره لیگ برتر و تا قبل از هفته پایانی با 7 گل و 3 پاس گل آماری فوق‌العاده ثبت کرده و تقریبا در اکثر بازی‌های سپاهان زهردار بودن شوت‌های راه دورش را نشان داده که در این بین دو دروازه‌بان با سابقه بازی در استقلال ر مقابل این ستاره سابق استقلال ناکام ماندند و خاطره‌ای تلخ برایشان رقم خورد.

6442