علاقه آرسنال به مدافع رئال مادرید؛ پوچتینو خواستار تمدید قرارداد یک بازیکن

علاقه آرسنال به مدافع رئال مادرید؛ پوچتینو خواستار تمدید قرارداد یک بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود این‌که پنجره تابستانی نقل و انتقالات از هر وقت دیگری نزدیک تر است سرنوشت امباپه در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مهم ترین اخبار نقل و انتقالاتی را باهم مرور می‌کنیم :

رئال مادرید در این تابستان به جذب کیلیان امباپه علاقه ای ندارد و مسئولان تیم قاطعانه اعلام کرده اند که بعد از بهم خوردن کامل روابط بین این دو باشگاه هرگز با تیم فرانسوی معامله ای نخواهند کرد. (Marca)

.

فرلاند مندی دفاع چپ رئال مادرید در تابستان از این تیم جدا خواهد شد. آرسنال از تیم های علاقه مند به او می‌باشد. (Daily Mirror) 

لیورپول در تلاش است تا خود را به اول صف مشتاقان الکسیس مک آلیستر هافبک برایتون برساند و در حال آماده سازی پیشنهادی 70 میلیون پوندی برای او می‌باشد. (Daily Mirror)

.

لیورپول به تامی آبراهام مهاجم رم علاقه مند است، کسی که به عنوان جانشین احتمالی روبرتو فیرمینو شناخته می‌شود. آبراهام انگلیسی هم‌چنین مورد تحسین تیم های استون ویلا و نیوکاسل نیز قرار دارد. (Fichajes)

.

مائوریتسیو پوچتینو سرمربی فصل آینده چلسی خواهان ماندن میسون مونت می‌باشد و به دنبال شروع دوباره صحبت های باشگاه با او بر سر قرارداد جدید می‌باشد (Daily Mail)

.

پوچتینو خواهان همکاری دوباره با پیر امیل هویبرگ هافبک تاتنهام است و اسم او نیز به لیست اهداف چلسی اضافه شده است. (Fichajes)

.

روند بازسازی چلسی همچنین شامل یک پیشنهاد 70 میلیون پوندی برای مویزس کایسدو هافبک دفاعی برایتون می‌باشد. (Fichajes) 

بارسلونا با روبن نوس هافبک تیم ولورهمپتون به توافق شفاهی دست یافته است اما مسئولان باشگاه بارسلونا با وجود اعتقاد ژاوی مبنی بر وجود گزینه های بهتر در بازار، هنوز مذاکرات رسمی را با تیم انگلیسی شروع نکرده اند. (Mundo Deportivo) 

.

کایل واکر خروج از تیم منچستر سیتی در این تابستان را رد می‌کند و می‌خواهد تا دوازده ماه پایانی قراداد خود را در این تیم سپری کند. (Sun)




ترجمه از چیا فوادی


writer: Chia foadi