جمله جنجالی مدافع پی‌اس‌جی علیه داوران

جمله جنجالی مدافع پی‌اس‌جی علیه داوران

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی پیروزی آسانی را در مقابل آژاکسیو با نتیجه پنج بر صفر کسب کرد اما درگیری میان بازیکنان دو تیم به اخراج دو نفر منجر شد.

به گزارش فوتبالی، پس از یک تکل خشن روی پای مسی، اشرف حکیمی مدافع راست مراکشی برای دفاع از هم تیمی خود دست به کار شد و ضربه آرامی را به مانیانی زد. داور تصمیم گرفت که مدافع مراکشی را اخراج کند که این بازیکن دومین کارت قرمز متوالی خود را در پارک دو پرنس  دریافت کرد چرا که دو هفته پیش نیز مقابل لوریانت کارت قرمز گرفته بود. 

دقایقی بعد و پس از بررسی دوباره صحنه توسط داور ویدویی، پیر گایلوسته، داور بازی فهمید که مانیانی نیز مرتکب حرکتی غیرورزشی شده است و او هم با کارت قرمز مواجه شد چرا که به اشرف حمله کرده بود. در پایان بازی تصاویری از اشرف حکیمی منتشر شد که در تونل رختکن از سطح داوران در فوتبال فرانسه انتقاد می کرد و می گفت:"فرانسه همین است..."

اشرف به احتمال زیاد با محرومیتی دو جلسه ای مواجه می شود و دو بازی آینده پاریسی ها مقابل اوسر و استراسبورگ را از دست می دهد چرا که بر اساس قوانین فوتبال فرانسه، کارت قرمز مستقیم با دو جلسه محرومیت همراه می شود. محصول آکادمی رئال البته با وجود اخراجش، نمایش خوبی داشت و گلزنی کرد تا به پیروزی پرگل تیمش کمک کند.

4125