واکنش آنچلوتی به پیروزی برابر ختافه و مصدومیت کاماوینگا

واکنش آنچلوتی به پیروزی برابر ختافه و مصدومیت کاماوینگا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از پیروزی برابر ختافه به شدت خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید و ختافه در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت لوس بلانکوس با شلیک مارکو آسنسیو به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد تا با بالاترین روحیه و انگیزه، آماده بازی حساس چهارشنبه شب در برابر منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شوند.

به نقل از سایت مارکا، آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "یک ایده مشخص برای بازی چهارشنبه شب دارم. خیلی اعتماد به نفس داریم. تیم من، نیمکت بسیار قوی دارد و بازیکنانی که می توانند در هرلحظه به داد ما برسند. سال گذشته، بازیکنانی که از روی نیمکت به زمین می‌آمدند، کمک زیادی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کردند."

"شما در سمت سرمربیگری رئال مادرید، همیشه با آتش بازی می کنید. چه کاری از دستم برمی‌آید؟ من یک ترکیب تازه نفس و قدرتمند را وارد میدا کردم تا کسی به ما نگوید که دارید به تیم در منطقه سقوط کمک می کنید. کسانی که خسته بودند، در این بازی به میدان نرفتند. خبر خوبی برای ماست که با آمادگی و استراحت کافی برای بازی چهارشنبه حاضر می شویم."

"کاماوینگا؟ زانویش کمی درد می کند، اما فقط یک ضربه کوچک خورده. فکر کنم حالش خوب باشد، اما هنوز چیزی معلوم نیست. او به زودی ریکاوری می کند."

4416