گلزن تراکتور در یادگار؛ می‌خواهم مثل رونالدو بخوابم!

گلزن تراکتور در یادگار؛ می‌خواهم مثل رونالدو بخوابم!

پایگاه خبری فوتبالی – گلزن تراکتور مقابل نساجی به تقلید از شادی گل جالب کریستیانو رونالدو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، محمد قنبری که با شوتی دیدنی موفق شد دروازه علیرضا حقیقی را در دقایق انتهایی باز کند، خوشحالی گل جالب توجهی از خود به نمایش گذاشت.

قنبری که معمولا بعد از زدن گل به سبک ممفیس دیپای، چشمان خود را بسته و با دو دست خود گوش‌هایش را می‌گرفت که چیزی نشنود، این‌بار برنامه جدیدی برای خوشحالی بعد از گل داشت.

وینگر جوان قرمزها که پس از گلزنی سر از پا نمی‌شناخت و پیراهن خود را هم از تن کند، همراه با هم‌تیمی خود و طبق برنامه قبلی به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد.

رونالدو در بازی منچستریونایتد با اورتون این خوشحالی گل متفاوت را انجام داد که دلیل آن شوخی هم‌تیمی‌های کریستیانو با وی بود. باشگاه منچستریونایتد پس از این بازی با انتشار خبری نوشت: "امروز می‌‌توانیم فاش کنیم که شادی بعد از گل رونالدو در واقع شوخی با خودش و هم‌تیمی‌هایش بود. CR7 وقتی با اتوبوس تیم سفر می‌کند اغلب وقتی می‌خوابد در این حالت قرار می‌گیرد و هم‌تیمی‌های او بارها به خاطر این ژست با او شوخی کرده‌اند."

حال این خوشحالی توسط محمد قنبری و سیدابوالفضل رزاق‌پور پس از گل دقایق پایانی تیمشان، انجام شد و قنبری در لحظه انفجار وررزشگاه تصمیم گرفت به سبک رونالدو بخوابد!

1997