ناجی پرسپولیس در بهترین فرم ممکن

ناجی پرسپولیس در بهترین فرم ممکن

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی ترابی ستاره این روزهای پرسپولیس با عملکرد مطلوب خود، سرخ‌پوشان پایتخت را در مسیر قهرمانی قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در آستانه قهرمانی در بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد که این روز‌ها یک ستاره قدیمی حسابی عصای دست گل‌محمدی شده تا با درخشش بی، چون و چرا، جور سایر همبازیانش را کشیده و سرخپوشان را در مسیر قهرمانی قرار دهد.

مهدی ترابی، ستاره این روز‌های پرسپولیس است که در بازی‌های اخیر این تیم نمایش خیره‌کننده‌ای داشته به طوری‌که بار اصلی عملکرد درخشان سرخپوشان در این هفته‌ها ناشی از عملکرد مطلوب او بوده است.

ترابی در ۱۰ بازی اخیر پرسپولیس در لیگ و جام حذفی، توانسته ۸ گل بزند و ۴ گل بسازد. تأثیرگذاری مستقیم روی ۱۲ گل، عملکردی رویایی برای او به حساب می‌آید. این در حالی است که وی تا هفته بیستم تنها ۵ پاس گل در کارنامه داشت، اما حالا با ۷ گل و ۸ پاس گل، تبدیل به یکی از موثرترین بازیکنان لیگ برتر شده است.

اما بدون شک بازی مقابل گل‌گهر سیرجان بدون هیچ حرف و حدیثی درخشان‌ترین بازی فصل وینگر سرخپوشان نه تنها در این فصل بلکه در فصول اخیر بود.

مهدی ترابی در این دیدار، نخستین هت‌تریک دوران بازیگری‌اش در لیگ برتر را ثبت کرد. شماره ۹ پرسپولیس، با زدن ۷ گل، بیشتر از هر تیم دیگری به گل‌گهر گل زده و گل‌گهر هم در لیگ برتر از هیچ بازیکنی بیشتر از ترابی گل نخورده است.

از سوی دیگر ترابی در این بازی مجموع گل‌هایش برای پرسپولیس در لیگ برتر را به ۲۶ رساند و با این آمار در کنار هادی نوروزی و نیکبخت واحدی، در رده هفتم بهترین گلزنان تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر قرار گرفت.

5960