پیشنهاد پیشکسوت برزیلی به نیمار برای پیوستن به آرسنال

پیشنهاد پیشکسوت برزیلی به نیمار برای پیوستن به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - به نیمار پیشنهاد شد تا به جای نیوکاسل به آرسنال بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، گیلبرتو سیلوا ستاره سابق آرسنال با توجه به شایعات خروج نیمار به او پیشنهاد کرد که به آرسنال بپیوندد. در بحبوحه اخبار مختلف حول خروج ستاره برزیلی از پاریس سنت ژرمن، گیلبرتو سیلوا هافبک سابق آرسنال با پیشنهادی برای نیمار پا پیش گذاشته است. او با توجه به نزدیک تر شدن به پنجره تابستانی نقل و انتقالات و به تبع آن داغ تر شدن اخبار راجع به احتمال جدایی نیمار از پی اس جی، هم‌وطن خود را به انتخاب آرسنال به جای نیوکاسل ترغیب کرد. تیم نیوکاسل یونایتد که احتمالا یکی از سهمیه های فصل آینده لیگ قهرمانان را به دست خواهد آورد، به لطف مالکان متمول عربستانی خود به عنوان یکی از تیم های خواهان نیمار برزیلی نام برده می‌شود، اگر چه گیلبرتو سیلوا هافبک دفاعی تیم شکست ناپذیران آرسنال از نیمار خواسته تا مسیر او را دنبال کند و به شمال لندن نقل مکان کند. اخبار اخیر منابع فرانسوی نشان می‌دهد که نیمار به خصوص پس از این‌که طرفداران پی اس جی به طور واضح اعلام کردند دیگر مایل به ماندن او در پاریس نیستند، به جدایی فکر می‌کند. شرایط نیمار در تیم پاریسی پس از گردهم آیی طرفداران این تیم مقابل محل سکونت نیمار با شعار " نیمار گم شو! " حل ناشدنی به نظر می‌رسد.

با توجه به رفتار طرفداران پی اس جی با نیمار، گیلبرتو سیلوا در این باره گفت :" چند هفته گذشته برای نیمار عجیب و دشوار بوده است. طرفداران مقابل خانه او جمع شدند و من موافق این کار نیستم. طرفداران اجازه ندارند که برای اعتراض مقابل خانه یک بازیکن جمع شوند."

وی افزود :" من واقعا دوست دارم او را به جای نیوکاسل در لباس آرسنال ببینم چون بازی او را خیلی دوست دارم و هم‌چنين می‌تواند به فوتبال آن ها کمک زیادی بکند. "

2102