ادعای هواداران تیفوسی میلان بعد از جر و بحث با بازیکنان

ادعای هواداران تیفوسی میلان بعد از جر و بحث با بازیکنان

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تیفوسی و دو آتیشه میلان ادعا کردند که قصد درگیری با بازیکنان این تیم را نداشتند و فقط می خواستند به آن‌ها پیش از بازی برگشت با اینتر در لیگ قهرمانان روحیه بدهند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از چهارچوب هفته سی و پنجم سری آ، تیم‌های اسپتزیا و میلان مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت روسونری با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد تا دومین شکستش را در 4 روز تجربه کند. آن‌ها در روز چهارشنبه هفته گذشته از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل اینتر به میدان رفتند که در آن بازی نیز با نتیجه دو بر صفر باختند تا شانس صعودشان به فینال کمتر شود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، بعد از سوت پایان بازی روز شنبه، اتفاقات عجیبی رخ داد. هنگامی که استفانو پیولی و دیگر اعضای تیم به سوی هواداران رفتند، طرفداران روسونری سکوت کردند و حرفی نزدند و اجازه دادند تا لیدرها با اعضای تیم صحبت کنند. همچنان مشخص نیست که آیا لیدرها به تهدید بازیکنان و مربیان تیمشان پرداختند یا خواستند به آن‌ها انگیزه بدهند. 

کورا سود (هواداران اولترا میلان) در بیانیه‌ای اعلام کردند که می خواهند در تمرین روز یک شنبه میلان در میلانلو حضور پیدا کنند تا به بازیکنان تیم روحیه بدهند.

4416