عکس؛ خوشحالی «آنتونی به توان دو» برای منچستریونایتد

عکس؛ خوشحالی «آنتونی به توان دو» برای منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در نیمه اول بازی حساس مقابل ولورهمپتون با گل آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی خود با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، آنتونی ستاره برزیلی منچستریونایتد پاس این گل را برای بازیکن همنام خود مهیا کرد تا شیاطین سرخ در نیمه اول با یک گل از حریف پیش بیافتند و شانس کسب پیروزی را داشته باشند.

منچستریونایتد در صورت کسب پیروزی گام بزرگی به سوی کسب سهمیه لیگ برتر انگلیس برخواهد داشت چرا که چهار امتیاز از لیورپول پیش می افتند و در فاصله سه بازی به پایان فصل، امید زیادی خواهند داشت تا بتوانند در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حضور داشته باشند.

پس از این گل، مارسیال به سمت آنتونی رفت تا در کنار هم از گل تیمشان خوشحالی کنند و برخی این صحنه را "آنتونی به توان دو" نامیدند چرا که هر دو بازیکن، "آنتونی" نام دارند.

منچستریونایتد در نیمه دوم سعی خواهد کرد که پیروزی خود را حفظ کند چرا که این برد می تواند در مسیرشان برای کسب سهمیه خیلی مهم باشد. شیاطین سرخ امید زیادی دارند تا پس از نهایی کردن کسب سهمیه چمپیونزلیگ، بتوانند با غلبه بر منچسترسیتی فاتح جام حذفی شوند تا مانع از آن شوند که گواردیولا و تیمش شاهکار 24 سال پیش آنها در مورد کسب سه گانه (لیگ، جام حذفی و چمپیونزلیگ) را تکمیل کند.

4125