واکنش مدیر الهلال به بحث خرید مسی

واکنش مدیر الهلال به بحث خرید مسی

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال عربستان یکی از تیم هایی است که بیشترین تمایل را به خرید لیونل مسی در فصل اینده نشان داده و در تلاش هستند تا بازیکن آرژانتینی را با قراردادی نجومی راضی کنند. در حقیقت این باشگاه حاضر است تا دستمزدی دو برابر کریستیانو رونالدو را به فوق ستاره آرژانتینی پیشنهاد بدهد.

به گزارش فوتبالی، مسی هنوز توافقی با الهلال عربستان نداشته است. فهد بن سعد بن نافل مدیر باشگاه الهلال عربستان در مورد احتمال انتقال مسی به باشگاهش صحبت کرد.  الهلال به تازگی قهرمان جام حذفی عربستان شده است. آنها توانستند در ضربات پنالتی بر الوحده غلبه کنند و مدیر باشگاه الهلال در پایان بازی در مورد شایعه جذب مسی گفت:" در مورد مسی از من سوال نپرسید. هیچ خبری به شما نمی دهم. اگر خبر رسمی وجود داشته باشد، بخش رسانه ای باشگاه آن را اعلام خواهد کرد."

در حقیقت صحبت های مدیر الهلال تمایل این باشگاه به خرید مسی را تایید یا تکذیب نکرد و آینده بازیکن آرژآنتینی همچنان روی هواست. بارسلونا و الهلال در حال حاضر محتمل ترین مقاصد لئو هستند. بازیکن آرژانتینی تصمیم گرفته که پس از دو سال از پی اس جی خارج شود که پیشنهاد دستمزد سالانه 400 میلیون یورویی از جانب الهلال برای آنها بسیار اغواکننده بوده است. 

4125