پلی‌آف NBA/ پادشاه، مدافع عنوان قهرمانی را به خانه فرستاد

پلی‌آف NBA/ پادشاه، مدافع عنوان قهرمانی را به خانه فرستاد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های لس آنجلس لیکرز و میامی هیت در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا به فینال کنفرانس غرب و شرق راه یابند. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز، 2 بازی بسیار حساس برگزار شد که در اولین بازی، میامی هیت میزبان نیویورک نیکس بود و این سری با نتیجه 3-2 دنبال می‌شد. در این بازی نیکس شروع خوبی داشت، اما در نهایت، میامی هیت با نتیجه 96-92 به پیروزی رسید تا با نتیجه 4-2، برنده سری شود و به فینال کنفرانس شرق راه پیدا کند. جیمی باتلر با 24 امتیاز، 8 ریباند و بم آدبایو با 23 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکنان میامی هیت بودند و در آن طرف نیز، جیلن برانسون 41 امتیاز به دست آورد، اما نتوانست از شکست نیویورکی‌ها جلوگیری کند. حالا میامی هیت در فینال کنفرانس شرق، منتظر بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز و بوستون سلتیکس است. 

در دیگر بازی حساس و جذاب امروز، لیکرز در کریپتو آرنا میزبان گلدن استیت وریرز بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 122-101 گلدن استیت را شکست دهد و رقیب دنور ناگتس در فینال کنفرانس غرب شود. لبران جیمز با 30 امتیاز، 9 ریباند و 9 اسیست بهترین بازیکن لیکرز بود و استفن کری نیز 32 امتیاز آورد، اما به خاطر نمایش ضعیف دیگر هم تیمی‌هایش، نتوانستند کار را به بازی هفتم بکشانند. 

4416