بائو: مقابل پرسپولیس می‌خواهیم نبازیم

بائو: مقابل پرسپولیس می‌خواهیم نبازیم

پایگاه خبری فوتبالی – معاون ورزش باشگاه نساجی می‌گوید هدف تیمش نباختن مقابل پرسپولیس در قائمشهر خواهد بود‌.

به گزارش فوتبالی، میثم بائو پس از شکست تیمش به تراکتور عنوان داشت: "خیلی خوشحالم که در تبریز هستم. از طرفی هم خیلی ناراحتم که تیممان دقیقه آخر شکست خورد. در این زمین خاطره‌های زیادی دارم و شور طرفداران را قبلا دیده بودم. خاطرات دوباره برایم تکرار شد."

وی ادامه داد: "تیم ما امروز واقعا خوب بود و در حضور این تعداد تماشاگر ۳ الی ۴ موقعیت خیلی خوب هم داشتیم. توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و توپ تراکتور به گل رفت و برنده بازی شدند."

بائو معتقد است زمان وی ورزشگاه یادگار امام تماشاچی بیشتری هم داشته است: "زمان ما سکوهای بالا هم پر می‌شد. سالی که برای تیم این شهر و مردم این شهر اولین قهرمانی را به ارمغان آوردیم. برایم خاطرات تداعی شد گویی که انگار همین دیروز بود که اینجا بازی می‌کردم."

هافبک سابق سرخابی‌ها راجع به بازی هفته آخر تیمش با پرسپولیس که مسابقه‌ای تعیین‌کننده است، اظهار داشت: "فوتبال حرفه‌ای است و تلاشمان را می‌کنیم. ما هم تماشاچی داریم که خیلی روی تیم تعصب دارند، همانند تراکتور، استقلال و پرسپولیس که طرفداران خوبی دارند. تلاش می‌کنیم که در زمین خودمان نبازیم و بازی هم طوری است که قهرمان را مشخص خواهد کرد. انشاالله هر کسی حقش است قهرمان شود."

معاون ورزشی مازنی‌ها در پایان راجع به میزان رضایتش از عملکرد کارلوس هرناندز گفت: "سرمربی ما تازه آمده و قبلا هم در لیگ ایران کار نکرده است. فصل باید به اتمام برسد تا مشخص شود ایشان هستند یا نیستند و من اطلاع دقیقی ندارم. باز هم می‌گویم که بنده خدا یک ماه است آمده و نمی‌توان نظر داد که مربی خوب یا بدی است. امروز هم به نسبت هفته قبل خوب بازی کردیم ولی بالاخره تراکتور با ۵۰ هزار هوادار در شهر خودش بازی می‌کرد. فوتبال همین است و اگر نزنی، می‌خوری!"

1997